Villach, Austria

During the rainy days we visited Villach on Sunday. We expected i nice old city but we weren’t that impressed. It was cloudy and rainy and the city was almost empty maybe that didn’t work good for our impression. I did take photo’s in Villach. here you can see how i saw Villach.

PZ

4 responses to “Villach, Austria

  1. Leuke serie Peter. Zitten leuke platen tussen. Hoe was het weer? want het ziet er hier wel koud en regenachtig uit?

    De platen zijn uitvergroot niet helemaal scherp. Het lijkt erop dat wp de resolutie aanpast?

    • Hey Jorke. je bent de 2e vandaag die me dat meld….Ik verklein ze naar 1024px met irfanview voor ik upload om ruimte te besparen van mijn 3gb free account. Jammer dat ze onscherp lijken. Ik had nml het idee dat de verkleinde van irfanview op de pc zelf scherp zat zijn.
      1ste 3 dagen regen, dus ook op de dag van dit bezoek aan Villach. Daarna veel zon tot we weer terugmoesten naar NL.

      • Ik denk dat het in de carrousel misgaat. In de slideshow zijn ze niet scherp, maar als ik de afbeeldingen in een apart tabblad open, zijn ze wel scherp. Ik denk dat de slideshow de plaatjes nog een keer naar beneden schaalt. Misschien kan je daar de instellingen van aanpassen, of kijken of je een andere plugin daarvoor kunt gebruiken..?

Leave a Reply

